Tvorba e-shopu pro BAZARMS-HK Převod e-shopu z původního krabicového řešení na Shoptet
Kdo je klient
Manželé Staří, kteří provozují svůj e-shop od jara roku 2013 došli do fáze, kdy jim původní e-shopové krabicové řešení neumožňovalo to, co by po e-shopu očekávali a proto se rozhodli pro změnu. Ve hře byla tvorba eshopu na míru, nakonec vyhrálo krabicové řešení Shoptet.
E-shop na Shoptetu jsme připravili, naplnili, nadesignovali a také jsme se podíleli na propojení e-shopu s účetním programem POHODA. Ani tady nestačilo manželům Starým základní propojení a proto jsme vybrali nového dodavatele rozšířeného „můstku“ Shoptet > POHODA.
Vlastnosti řešení
- Realizovaná činnost:
Tvorba e-shopu na Shoptetu - Zaměření společnosti:
Prodej bazarového nábytku a doplňků do bytu - Důvod realizace:
Posunutí podnikání na internetu o level výše
Čísla za tvorbu e-shopu aneb co u nás znamená intenzivní komunikace
200+
hodin práce na migraci a zprovoznění e-shopu
3
měsíce trvalo spustit celý e-shop vč. integrací a automatizací
7
členů DF týmu se podílelo na tvorbě nového e-shopu
Slovem zákazníka
„Hned na začátku nás mile překvapil osobní, vřelý přístup celého DF týmu, snaha „navnímat“ naši firmu, naše fungování a dle toho navrhli také strategii. Oceňujeme moderní pohled na věc. To, že se snaží vše vidět očima našich potenciálních zákazníků.
Každá naše připomínka je vyřešena operativně. Jednotlivé body kampaně plní vždy ještě s předstihem. Na osobních setkáních projednáváme další průběh propagace, velice oceňujeme detailní zápisy z každého jednání.
Každý z týmu DF se snaží vyjít maximálně vstříc našim požadavkům, zároveň však navrhuji moderní, nápaditá řešení. Velice děkujeme za dosavadní zásahy a věříme, že naše vzájemná spolupráce bude fungovat i nadále.“
- Michal Starý a Tereza Stará, majitelé e-shopu
Slovem projektového manažera
„Migrace e-shopu BAZARMS-HK pro manžele Staré byla tak trochu srdcovka.
Přesun tisíců produktů z Eshop-rychle na Shoptet, integrace můstku na propojení POHODY se Shoptetem od ANOWESTU - to všechno a spousta dalších dílčích úkonů jsou obrazem nového e-shopu manželů Starých.“
- Patrik Bednář, projektový manažer
Průběh výroby nového e-shopu
Termín realizace - to je dohoda, jejíž splnění je pro každého člena DF týmu to nejdůležitější.
Konec března 2021
Jednání k původnímu e-shopu, příprava cenové nabídky
Tady už bylo jasné, že manželům Starým nevyhovuje původní e-shopové řešení a bude nutné hledat alternativní řešení. Tím se po několika analýzách a prověřeních stal Shoptet.
Duben 2021
Příprava dat pro import produktů
Vzhledem k tomu, že klient na původním řešení měl více než 14 tisíc produktů, bylo nutné přesun produktů řešit automatizovaně. Ruční přeplňování nedávalo ekonomický smysl.
První polovina dubna 2021
Příprava grafických bannerů na nový e-shop
Pro klienta jsme připravili sadu bannerů a obrázků do carouselu, které vycházely z firemní identity a zároveň reflektovaly požadavky klienta.
Konec dubna 2021
Zprovoznění a naplnění grafické šablony e-shopu
Manželům Starým jsme doporučili využít grafickou šablonu, která by odlišila jejich eshop od standardního krabicového řešení.
Květen 2021
Zapracování zpětné vazby od klienta
Klient dostal jasné zadání - „Projděte e-shop a zkontrolujte si ho. Budeme rádi za jakoukoliv zpětnou vazbu, kterou obratem zapracujeme.“. To se taky stalo. Klient poslal body k úpravě a my je ihned upravili.
Konec května 2021
Drobné kódování (úpravy designu), testování
Ze zpětné vazby vyplynuly drobné úpravy kódování (vzhledu e-shopu) a vše jsme ještě jednou otestovali a zkontrolovali.
3. června 2021
Spustili jsme e-shop na Shoptetu pro bazarms-hk.cz.
Činnosti, které jsme realizovali
- Podrobná analýza klíčových slov včetně zhodnocení konkurence
- Nakreslení grafických bannerů a dalších grafických podkladů
- Hromadný import produktů z původního e-shopu
- Spolupráce při propojení e-shopu s ekonomickým softwarem POHODA
- Tvorba PPC reklam v systémech Google Ads a Sklik
- Průběžná správa a optimalizace PPC reklam vč. pravidelného vyhodnocování
- Tvorba reklamních kampaní na sociálních sítích (Facebook, Instagram)
- Průběžná správa a optimalizace reklam na sociálních sítích vč. pravidelného vyhodnocování
- Tvorba obsahového publikačního plánu
- Dlouhodobé budování návštěvnosti z vyhledávačů
- Pravidelná kontrola a úprava článků (copyedit, SEO atd.)
- Tvorba textů vč. nafocení fotografií k tématicky zaměřeným článkům