Sociální sítě a jejich business využití pro vaše podnikání
Sociální sítě můžou v době, kdy na nich tráví svůj volný čas velká část populace, rozhodovat o úspěchu vašeho podnikání. Zásadní je ale rozhodnout se, na kterých sítích budete svoje potenciální zákazníky oslovovat a jak zasáhnete ty pravé. A právě s tím vám můžeme v DF pomoci.
Výběr sociálních sítí
Základem toho, že budete na sociálních sítích oslovovat to pravé obecenstvo, je výběr správných sítí, na kterých se budete jako firma prezentovat. Pokud svěříte jejich správu do našich rukou, pomůžeme vám s rozhodováním i následným zpracováním strategie. To samozřejmě zajistíme jako další službu při tvorbě webových stránek nebo zcela samostatně.
Firmy osloví největší publikum na následujících sítích:
- Facebook - největší sociální síť, na které se nacházejí různé věkové i demografické skupiny. Další nespornou výhodou Facebooku je jeho komplexnost. Je možné se prezentovat pomocí příspěvků s fotkami nebo videi, zakládat skupiny nebo propagovat svoje produkty na Marketplace.
- Instagram - sociální síť, která se zaměřuje na vizuální obsah, ať už se jedná o fotky nebo krátká videa. Řadu plusů zde získáte, pokud jsou vaše produkty vizuálně zajímavé. Pokud ne, nemusíte zoufat. Pomůžeme vám vymyslet jak je kreativně propagovat a získat tak ty správné sledující.
- Twitter - víc než kterákoliv jiná síť stojí Twitter na konverzaci. Pokud máte co říct, pak tady určitě najdete skupinu lidí, kteří vám budou naslouchat.
- LinkedIn - Z pohledu firmy zde můžete najít nové zaměstnance, spolupracovníky nebo dodavatele a klienty.
Podle zaměření vaší firmy je možné využít třeba i TikTok, Snapchat, Pinterest a další sítě.
Kampaně pro sociální sítě
Ať už si pro svou prezentaci vyberete jakoukoliv ze jmenovaných sítí, můžete svoje fanoušky oslovit publikací organických příspěvků nebo vytvářet kampaně. Výkonnostní kampaně vás budou stát kromě času, který strávíte přípravou, i peníze.
Díky nim ale můžete oslovit nové zákazníky mnohem rychleji a efektivněji.
Jednou z možností, které máte, je sponzorování publikovaného příspěvku. Druhou pak vytvoření profesionální reklamy v Business Manageru. Tvorba kampaně v Business Manageru vám nabízí mnohem přesnější způsob, jak zacílit na to pravé publikum a přivést ho na svoje stránky. Pak už o tom, jestli se z fanouška stane platící klient, rozhodují i kvalitně vytvořené webové stránky.