Tvorba aplikace Nutriservis 4. díl: Technická podpora na úrovni

21. 4. 2020

Díky integracím, které jsme pro administrátora aplikace zprovoznili, je technická podpora pro uživatele aplikace na opravdové úrovni. Nastavili jsme propojení se službou Smartsupp, která poskytuje online chat a do něj se administrátorovi propisují data o uživatelích.

Pár čísel o projektu na úvod

+ 1 000

hodin práce na projektu

90

hodin strávených na jednání

+ 500

hodin programování nové aplikace

1

projektový manažer celého projektu

Články ze série Tvorba aplikace Nutriservis:

Implementace služby Smartsupp

Integrace online chatu Smartsupp do aplikace Nutriservis

Pomocí aplikace Smartsupp je k dispozici online podpora nabízející poradenství klientům aplikace. Aplikace Nutriservis je propojená přímo s aplikací Smartsupp a je možné z chatu jednoduše přejít na detail uživatele v systému.

Co vidí administrátor o uživateli

Operátor nebo administrátor, který stojí za aplikací Nutriservis, vidí údaje o přihlášeném uživateli se kterým komunikuje a má možnost rychle zjistit a reagovat na dotazy.

Jaká obecná data o přihlášeném uživateli jsou k dispozici:

  • jméno a příjmení,
  • e-mailová adresa,
  • lokalita (dle IP adresy),
  • zařízení a prohlížeč, ze kterého uživatel píše,
  • poznámka operátora,
  • historie procházení stránek.

Jaká data z aplikace Nutriservis o přihlášeném uživateli jsou k dispozici:

  • ID uživatele,
  • typ využívané aplikace,
  • datum expirace,
  • odkaz na detail uživatele v administraci aplikace.

Snímek obrazovky aplikace Smartsupp

Integrace služby Smartsupp s aplikací Nutriservis

Zajímají vás další informace?Napište nám, rádi vám odpovíme