Řízené rozhovory se zaměstnanci aneb poznejte vaši firmu zevnitř

Aby váš web mohl být opravdu úspěšný, je třeba věnovat dostatek času prostudování všech aspektů vašeho byznysu. Díky podrobné analýze můžeme vytvořit prezentaci, který bude přesně vystihovat vaši firmu a zároveň bude atraktivní a přehledná pro vaše klienty. Jak ty současné, tak i potenciální.

Řízené rozhovory se zaměstnanci

Důležitou součástí předrealizační fáze jsou řízené rozhovory se zaměstnanci a vedením firmy. Ty nejčastěji probíhají formou workshopu, kterého se účastní vybraní pracovníci napříč všemi úrovněmi a odděleními společnosti. Aby byl výstup co nejkomplexnější, potřebujeme vyzpovídat:

Pro komplexní rozhovor budeme chtít vyzpovídat

  • vedení firmy,
  • klíčové zaměstnance,
  • zaměstnance na úrovních procesů prodeje,
  • vybrané prodejce,
  • obchodníky a
  • externisty, kteří se na tvorbě produktu nebo služby podíleli.

Řízené rozhovory se zaměstnanci od DF SOLUTIONS

Poptat od DF

S každým z dotazovaných budeme přibližně hodinu diskutovat nad seznamem předem připravených otázek. To nám umožní pochopit to, jak vaše firma funguje, co je její produkt nebo jaké služby nabízí a jaká je cílová skupina. Díky našim mnohaletým zkušenostem s prodejem vám na základě zjištěných údajů definujeme také případné hrozby, nevyužitý potenciál firmy a navrhneme další byznysové strategie.

Výstupem této fáze bude ucelený přehled informací o vaší firmě, který budete moci využívat nejen při tvorbě webových stránek.

Řízené rozhovory se zákazníky

Ze zkušeností víme, že většina společností se nedokáže na svoje podnikání podívat okem zákazníka. Proto v rámci předrealizační fáze tvorby webových stránek doporučujeme našim klientům uskutečnění řízených rozhovorů s jejich 3-5 stávajícími zákazníky.

Díky tomu získáte kvalitní a strukturovanou zpětnou vazbu na svoji nabídku, náhled na konkurenci, která se v oboru pohybuje a jasnější pohled na cílové skupiny. A my dostaneme před samotnou tvorbou webu srovnání interního a externího pohledu na vaši firmu, které nám umožní vytvořit stránky přímo na míru vám i vašim klientům.

Řízené rozhovory se zákazníky

Budete vědět pro koho web a marketing děláte

Díky času, který společně přípravným pracím věnujeme, získáme přesně definované cílové skupiny, případně persony.

Při samotné tvorbě webu tedy budeme realizovat takovou prezentaci, která bude odpovídat požadavkům vašich běžných zákazníků a bude oslovovat i ty, kteří ještě s nákupem nebo spoluprací váhají.

S těmito informacemi, které budete mít plně k dispozici, pak bude mnohem snazší (a tedy i levnější) cílit marketingové kampaně a získávat další klienty.

Jste připraveni poznat vaši firmu, její cílové skupiny a konkurenci? Napište nám, o ostatní se postaráme my