Kompletní strategie pro sociální média aneb navázání na úvodní strategii
Pracujeme společně na propagaci na sociálních sítích už nějakou dobu. Začínáme dobře znát vaše publikum, sledující a fanoušky. Mimo to víme hodně o vašich produktech, službách a kupujících. Po přibližně 3 až 6 měsících by měl proto přijít čas na kompletní strategii. Tato placená analýza zahrnuje důkladnou specifikaci propagace zpracovanou analytikem a specialistou na sociální média.
Příspěvky a reklamní inzeráty na které uživatelé nejčastěji reagují
Jednoduše řečeno již víme co funguje. A je potřeba to dobře vyhodnotit a zaznamenat pro další použití. Taková analýza nám umožní budovat harmonogram reklamních kampaní na další období na osvědčených základech.
Hodnocení stránky a reklamních inzerátů ze strany Facebooku
Má vaše firma na sociální síti dobré jméno? Nejde jen o názor uživatelů, ale také reklamního systému, který zhodnocuje úspěšnost kampaní, kvalitu příspěvků a další aspekty.
Proč nás to zajímá? Pokud je stránka hodnocena dobře, snižuje například Facebook cenu inzerátů a poskytuje i další výhody, jako rychlejší schvalování reklam atd.
Pokud si stránka v tomto hodnocení nevede dobře, je potřeba, abychom zapracovali na úpravě kampaní tak, aby se platformě více zalíbila.
Věrohodný dojem stránky
Zhodnocení zahrnuje vyjádření specialisty s ohledem na vaše podnikání, zda příspěvky, které např. publikujete svépomocí stojí za to nebo by bylo potřeba něco upravit. Dostanete přehledné doporučení a tipy.
Skrytí vašich příspěvků uživateli
Velice důležitý bod, který souvisí se všemi výše uvedenými.
Pokud uživatelé vaše příspěvky často skrývají, mohou je obtěžovat svým obsahem, kreativou nebo např. četností (zobrazují se jim moc často).
Metriku je potřeba vyhodnotit se závěrem co je potřeba v takovém případě napravit.
Nejčastější zájem sledujících
Co se vašim fanouškům a případným kupujícím u vás nejvíc líbí? Dobrá otázka, na kterou bude vhodné znát odpověď. Takových příspěvků a reklam musí v budoucnu převažovat.
Na závěr je potřeba také zhodnotit kvalitu stránek a potažmo celého webu či e-shopu, kam reklamními inzeráty uživatele vodíme. Pokud to není ono, bude dobré zapřemýšlet nad rekonstrukcí webu či e-shopu.