DF předčilo naše očekávání s tvorbou webu Rozhovor s panem Petrem, zástupcem firmy ADIMPEX
15. 2. 2021
„Kvůli nefunkčnosti starého webu, který nepřinášel vůbec nic a byl pro nás špatnou vizitkou jsme se rozhodli pro změnu, která nás velice příjemně překvapila, dokonce předčila jste naše očekávání“ říká o spolupráci pan Petr z firmy ADIMPEX.
Úvodní informace
Představte nám na začátek vaši firmu. Co je ADIMPEX a jaká je Vaše role?
ADIMPEX je ryze česká společnost z Hradce Králové, která se věnuje realizaci venkovních a vnitřních bazénů. Mimo to poskytuje také vynikající servis, a to jak pravidelný, tak i jednorázový.
Moje role je ta hlavní. Stojím za vším, co se ve firmě děje od obchodu až po servis (při náročnějších servisních úkonech). Další věci řeší hlavně kolegové, kteří mají mou plnou důvěru.
Když se řekne DF a vaše firma - vidíte něco společného?
Chcete, aby to fungovalo, a my jsme spokojení, že to funguje.
Jaké máte zkušenosti s předchozími dodavateli?
S minulým dodavatelem byla dobrá spolupráce na začátku, pak ale z jejich strany přišel nezájem. Je to sice už přibližně 12 let od doby, kdy jsme původní stránky tvořili, ale myslím, že ani tehdy nebyl využitý plný potenciál.
Jak probíhal začátek spolupráce s DF
Když se vrátíme k začátku naší spolupráce. Jak jste na nás narazil? A proč jste oslovil pro tvorbu vlastních webových stránek právě nás?
Dostal jsem se k vám přes referenci od známého. Zeptal jsem se ho, jak je spokojený s webem od DF a on řekl, že velmi. Tak jsem ho rovnou požádal o číslo. Měli jsme zkušenosti s jinou firmou, ale s DF to od začátku funguje lépe.
Proč jste se vůbec rozhodl pro nové webové stránky? Co bylo hlavním impulzem?
Potřebovali jsme vytvořit nové fungující webové stránky. Původně jsem si myslel, že upravím původní web, ale doporučili jste mi starý web dále nepoužívat a postavit kompletně nové webové stránky. Tak jsme to tak udělali.
Přípravné práce před tvorbou webu a e-shopu
Před samotnou tvorbou webu jsme pro vás zpracovali analýzu klíčových slov. Kromě toho jsme pro vás připravili i obsah webu – například texty a fotky? Jak jste s těmito přípravnými pracemi spokojený?
Fotky a zpracování webu obecně je naprosto úžasné, jsem maximálně spokojený.
Jakou pro vás mají tyto přídavné práce hodnotu?
Pro mě je důležitý hlavně výsledek, který web jako celek přináší.
Očekávání vs. realita
Splnili jsme vaše očekávání ohledně výsledného webu? Nebo došlo k vystřízlivění?
Zatím jsme maximálně spokojení.
Když se ohlédnete zpátky – udělal byste něco jinak?
Neudělal bych nic jinak, předčili jste moje očekávání.
Jak hodnotíte rychlost webových stránek? Jste spokojen a je podle vás rychlost dostatečná?
Důkladně to nezkoumám. Ale myslím, že je to skvělé.
Výsledky webu a e-shopu aneb jejich výkon
Jaké výsledky vám nové stránky přinesly? Zaznamenal jste po spuštění nějakou změnu? Dostáváte od spuštění webu více poptávek?
Vzhledem k tomu, že na původním webu jsme neměli poptávkový formulář, tak to byla velká změna. Překvapil mě počet poptávek i to, jak rychle po spuštění začaly chodit.
Ale vzhledem k tomu, že realizace bazénů nějaký čas zabere, kompletní zhodnocení budeme schopní dát až na jaře.
Víte, jací návštěvníci chodí na vaše stránky?
Nevím. Setkávám se „jen“ s těmi, kteří pošlou poptávku. Z těch, kteří poslali poptávku, jsem asi 95 % viděl a jsou z nich potenciální a hlavně relevantní zákazníci.
DF buduje značku na tom, že tvoří úspěšné stránky, které přinášejí výsledky – můžete se pod to podepsat? Podle čeho takto soudíte?
Ano. Webové stránky přinášejí to, co slíbíte. Nám přinesly nové kontakty.
Marketing a další služby
Odebíráte od nás další služby?
Ano, zajišťujete nám kampaně na Facebooku a PPC reklamy.
Všímají si vaši zákazníci, že se vaše firma propagaci opravdu věnuje, tj. že šlapete do marketingu?
Zatím žádnou zpětnou vazbu nemám.
Doporučení a proč
Co se vám na naší spolupráci nejvíce líbí?
Že to funguje. A překvapuje mě, jak rychle to funguje.
Co oceňujete na našich osobních jednáních?
Oceňuji hlavně to, že na čem se domluvíme, platí. A dokážete mi dát i kritickou zpětnou vazbu.
Z čistě lidského pohledu - sedli jsme si? Šel byste s námi na pivo, i kdybychom se nebavili o práci?
V létě spolu vyrážíme na loď a to je mnohem víc než jít na pivo.
Doporučil byste nás svým známým, zákazníkům, kolegům? Proč byste nás doporučil dál?
Rozhodně ano. A proč? No, protože to funguje.