Tvorba webových stránek pro firmu MH stavebnictvíFiremní web, který získává relevantní poptávky

A+

hodnocení zabezpečení webu

100%

přeplnění obsahu z původního webu

144%

nárůst zobrazení stránek týkající se zateplení

99/100

je hodnocení rychlosti webových stránek

Kdo je klient

Společnost MH stavebnictví je tradiční rodinnou firmou, která již od roku 1991 poskytuje služby v oboru stavebnictví, projekční činnosti, zateplování, výměny oken, získávání dotací či truhlářské výroby. Je ryze českou společností s českými zaměstnanci. Již na původním webu jsme firmě MH pomáhali s tvorbou obsahu a optimalizací pro vyhledávače i PPC kampaněmi, ale společně jsme věděli, že bez nového webu se online marketing neposune.

S čím jsme pomohli

Při návrhu nového webu jsme se zaměřili na využití toho dobrého ze starého webu (obsah, SEO prvky) a vylepšení slabých stránek původního webu (neresponzivní, zastaralá grafika...). Strukturu webu jsme navrhli s ohledem na výsledky vyhotovené analýzy klíčových slov. Stránky starého webu jsme přeplnili 1:1 a zachovali tak kvalitní obsah. Samozřejmostí bylo nastavení detailního přesměrování kvůli uživatelům i vyhledávačům.

Výkon webu během roku od spuštění

38 %

nárůst návštěvnosti z organicu

o 70 %

rychlejší odezva serveru

20%

nárůst poptávek z organicu

43%

nárůst poptávek z mobilů

Průběh výroby webu

Start

16.4.2018

Úvodní jednání k možné spolupráci

S klientem jsme se sešli a společně jsme si prošli podrobnosti o tvorbě webových stránek. Bylo to snazší, protože jsme se znali neboť jsme společně řešili správu online marketingu na původním webu.

Červen - červenec 2018

Předrealizační fáze

Zpracovávali jsme analýzu klíčových slov včetně návrhu informační architektury aby byl nový web opravdu vymazlený. Dále jsme řešili také drátěné modely a funkční prototypy.

Zpracování

Čtvrtek 16.8.2018

Založení implementace

Zákazníkovi jsme na našem testovacím serveru vytvořili implementaci s moduly, které chtěl na webu využívat.

Konec srpna 2018

Plnění nového webu

Klientovi jsme do konce srpna webové stránky naplnili obsahem (texty, obrázky) a zapracovali jsme do webu také výsledky analýzy klíčových slov a informační architekturu. A to vše aniž by byla schválená grafika.

Září 2018

Grafické návrhy

UI/UX designér mohl začít pracovat na grafických návrzích, které jsme následně představili klientovi a také operativně zapracovali jeho zpětnou vazbu.

Říjen 2018

Kódování grafických návrhů

Klient nám schválil grafické návrhy a tím pádem se mohl pustit do práce kodér. Ladili jsme hned několik připomínek klienta.

Spuštění

Finální spuštění webu 16. ledna 2019

Spuštění webu jsme si dle domluvy s klientem nechali až na nový rok.

Činnosti, které jsme realizovali

Jak vypadá výsledek

Chcete web ze kterého budou chodit relevantní poptávky?Napište nám, rádi se s vámi setkáme