
Tvorba funkčního e-shopu Originalis Nový eshop s nabídkou originálních fotodárků

Kdo je klient
Zákazník, pan Michal Čáp, se na nás obrátil, abychom mu pomohli rozšířit webové stránky o nový e-shop. Jeho vize je prodávat originální fotodárky nejen z vlastních fotografií.
Místem jednání ke tvorbě webu se stala jedna kavárna v centru Pardubic, kde jsme nad kávou společnými silami zhmotnili představy a pustili se do výroby webu.
Vlastnosti řešení
- Realizovaná činnost:
Tvorba e-shopu (Shoptet) - Zaměření společnosti:
Prodej originálních fotodárků - Důvod realizace:
Rozšíření webu o nový e-shop
Podrobnosti naší spolupráce
70+
hodin celkové práce na zprovoznění e-shopu a úvodní analytice
20+
hodin strávených na plnění nového e-shopu
5
jednání s klientem ke tvorbě nového e-shopu
Průběh výroby nového eshopu
31. ledna 2020
Úvodní jednání ke tvorbě e-shopu
Věděli jsme, že klient bude chtít řešit nový e-shop, protože jsme se v hovoru dozvěděli, že ho nabídka od konkurence neoslovila a chce proto nabídku od nás.
Začátek února 2020
Příprava vzorového e-shopu
Na jednání s klientem jsme se dohodli, že vytvoříme vzorový e-shop, který mu následně představíme a společně ho s ním projdeme.
7. února 2020
Jednání ke konceptu e-shopu
S klientem jsme se opět sešli a představili mu hotový prototyp nového e-shopu.
17. února - 8. března 2020
Příprava analýzy klíčových slov
Chtěli jsme, aby panu Čápovi e-shop fungoval a proto jsme se zaměřili na podrobnou analýzu klíčových slov včetně pohledu na konkurenci, návrh struktury a návrh SEO prvků.
24. února - 16. března 2020
Plnění produktů na eshop
Do nově připravovaného e-shopu jsme plnili produkty v řádu desítek hodin.
16. - 18. března 2020
Testování e-shopu
I přesto, že jsme zprovoznili e-shop na pronájmovém řešení, chtěli jsme si být jistí, že vše funguje jak má. Proto jsme otestovali objednávkový proces a responzi (mobilní zobrazení) e-shopu. Po prověření bezchybné funkčnosti jsme e-shop mohli spustit.